SRC Member zephyros Posted December 5, 2005 SRC Member Share Posted December 5, 2005 hiya, as above, will Six Line Wrasse attack Nassarius Snail or feather? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member ervine Posted December 5, 2005 SRC Member Share Posted December 5, 2005 my six-line is one of the most peaceful fishes that I have... never saw it nip on anything before... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veliferium Posted December 5, 2005 Share Posted December 5, 2005 depends lor,mine tekan my hermit until die... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member kraziworm83 Posted December 5, 2005 SRC Member Share Posted December 5, 2005 my 6 line super friendly always kaypo here kaypo there but nv attack anything Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member Clownfish Posted December 5, 2005 SRC Member Share Posted December 5, 2005 mine dun either... Quote My Personal Blog My Wedding Website Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member ervine Posted December 5, 2005 SRC Member Share Posted December 5, 2005 depends lor,mine tekan my hermit until die... wah.. ALL hermits?? psycho 6-liner?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veliferium Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 i duno lar,guess every six-liner is different,i think it has become dominant in my tank liao... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts