SRC Member blue.tang Posted September 13, 2003 SRC Member Share Posted September 13, 2003 Whether anyone feed your tang with pellet?? any specific brand & price?? better if can attach pic...thks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FuEl Posted September 13, 2003 Share Posted September 13, 2003 Feed dried seaweed more direct. Quote Always something more important than fish. http://reefbuilders.com/2012/03/08/sps-pico-reef/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member fishnchips Posted September 13, 2003 SRC Member Share Posted September 13, 2003 mine refuse to take pellets...sigh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oshkosh Posted September 13, 2003 Share Posted September 13, 2003 I feed my blue tang with plankton tabs from Sera. Comes in a short yellow plastic bottle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member seamonkee Posted September 14, 2003 SRC Member Share Posted September 14, 2003 Mine takes flakes, caixin, dried seaweed (the best) and brine shrimps... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member Dazza Posted September 14, 2003 SRC Member Share Posted September 14, 2003 My purple tang loves hsh moist spirulina pellets Quote Main Tank : 48 inch by 36 inch by 28 inch (2 sides starphire glass)Sump Tank :Return Pump :Chiller : Starmax Compressor 1 HP Drop coilChiller Return Pump Protein Skimmer :Wave Maker :Fluidised Reactor : Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member junyong84 Posted September 14, 2003 SRC Member Share Posted September 14, 2003 i feed em wif some flakes...which i dunno what brand... and brine shrimp.. its doing well........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member flubberina13 Posted September 14, 2003 SRC Member Share Posted September 14, 2003 MIne do eat pellets from Spectrum and Ocean Nutrition plus brine shrimps and cyclop-freeze but I also supplement with nori and red bamboo as they are mainly herbivores. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dispar_Anthias Posted September 14, 2003 Share Posted September 14, 2003 Hey my unxle's purple tang and vlamingi tang llove kent vegetable pellet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRC Member junyong84 Posted September 14, 2003 SRC Member Share Posted September 14, 2003 MIne do eat pellets from Spectrum and Ocean Nutrition plus brine shrimps and cyclop-freeze but I also supplement with nori and red bamboo as they are mainly herbivores. what is red bamboo??? my new baby yellow tang refuse to eat anything...man,.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts